Universiteitsfonds Antwerpen - Onuitwisbaar producties
715
page,page-id-715,page-child,parent-pageid-465,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Universiteitsfonds Antwerpen

Onuitwisbaar geeft vandaag om morgen!

De ontwikkeling van een communicatie- en brandingscampagne vertrekt voor Onuitwisbaar steeds vanuit een verhaal. Wanneer dat verhaal duidelijk is, begint de actie. Voor Universiteitsfonds Antwerpen resulteerde dat in een all-in campagne onder de titel ‘Geef vandaag om morgen’.

Universiteitsfonds Antwerpen1
Universiteitsfonds Antwerpen

De koppen bij elkaar

Een gestroomlijnd verhaal luidt het begin van een succesvolle campagne in. Daarvoor stelde Onuitwisbaar een klankbordgroep samen, bestaande uit verschillende experts uit het eigen netwerk. Tijdens enkele creatieve brainstorms werd het verhaal geperfectioneerd om een vlot en duidelijk verloop te garanderen. De boodschap ‘Geef vandaag om morgen’, versterkt door vijf ambassadeurs die elk een andere doelgroep aanspreken, vormde de insteek van de campagne.

Camera loopt: actie!

De blikvanger van de campagne was een 30”-promospot. Van location hunting tot montage, Onuitwisbaar nam de volledige uitwerking van het project op zich. Verder werden drie testimonials gedraaid, waarin we dieper ingingen op de vraag waarom zij vandaag om morgen geven. Dat leverde mooie verhalen en vooral mooie beelden op, zoals bij Van Moer Logistics in Zwijndrecht.

UniversiteitsfondsAntwerpen2

On- én offline

De verschillende video’s werden door Universiteitsfonds Antwerpen online ingezet, maar ook offline mocht de campagne opvallen. Onuitwisbaar combineerde de video-opnames met een fotoshoot, wat een algemeen campagnebeeld en individuele affiches per ambassadeur opleverde. Zo werd iedere doelgroep ook offline getriggerd om vandaag om morgen te geven.

Benieuwd naar meer?