Oh! Mechelen - Onuitwisbaar producties
602
page,page-id-602,page-child,parent-pageid-465,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Oh! Mechelen

Mechelse ondernemers op ’t oOh!g

Ondernemen zit in het DNA van Onuitwisbaar en dus is Ondernemershuis Mechelen, een broedplaats voor creatieve en innovatieve ondernemers, een gedroomde partner. Rake interviews, een vlotte pen, de camera in opnamemodus en een uitgekiend plan voor sociale media: voor Oh! Mechelen is het een totaalpakket.

PROJECT_Oh!_hoofd
PROJECT_Oh!_foto1

In Het oOh!g-nieuwsbrief

Maandelijks brengt Oh! Mechelen een nieuwsbrief uit rond het reilen en zeilen van ondernemers uit de Dijlestad. Voor het ondernemersverhaal trekt Onuitwisbaar naar ambitieuze zaakvoerders om hun verhaal tot in de details te beluisteren. Daarna wordt in de pen gekropen, net als voor een varia-artikel en een vooruitblik op een ondernemend event.

Video als extraatje

Ook een tip van een gevestigde Mechelse waarde aan mede-ondernemers zat lang in een artikelformule, maar alles is leuker met video, toch? Onder meer Liesbeth Debruyn van Elmos en Jan Simons van Congres- en Erfgoedcentrum Lamot hebben al plaats mogen nemen voor de camera.

PROJECT_Oh!_foto3

Crossmediaal

Bij Onuitwisbaar houden we van een crossmediaal verhaal: een boodschap vertellen door verschillende mediakanalen samen in te zetten om zo een optimale spreiding te bekomen. De artikels van de nieuwsbrief, alsook de video, komen dan ook op strategische momenten op de Facebook-, LinkedIn- en Twitterpagina van het Ondernemershuis. Op basis van cijferanalyses schakelt Onuitwisbaar bovendien bij waar nodig.

Benieuwd naar meer?